جغرافیا توسعه پایدار زندگی بهتر

کاری از کارشناس ارشد برنامه ریزی آمایش سرزمین

جغرافیا توسعه پایدار زندگی بهتر

کاری از کارشناس ارشد برنامه ریزی آمایش سرزمین

ادامه بزرگراه امام علی(ع) تا شهرری

معاون عمرانی شهردار تهران گفت: طرح اتصال بزرگراه امام ‌علی(ع) به شهر ری به دلیل جبران کمبود دسترسی‌های شریانی شهر ‌ری به مناطق مرکزی در کمیسیون عمران و زیرساختهای شهری به تصویب رسیده و تهیه طرح اجرائی آن در دستور کار قرار گرفته‌است.

به گزارش مهر، مازیارحسینی با بیان این که  هم اکنون سازمان مشاور فنی و مهندسی با همکاری معاونت شهرسازی و معماری ، معاونت حمل و نقل و ترافیک و شهرداری منطقه 20 مشغول تکمیل مطالعات و آماده‌سازی نقشه‌های اجرایی طرح هستند گفت: پس از بررسی و تصویب طرح در مراجع ذیربط نسبت به آغاز عملیات اجرایی اقدام شود.

بزرگراه امام‌علی ‌(ع) به‌عنوان طویل ‌ترین بزرگراه شمالی ، جنوبی شهر تهران از بزرگراه ارتش شروع ‌و براساس نقشه‌های قبلی با طی مسافتی درحدود 15 کیلومتر تا بزرگراه آزادگان ادامه می‌یافت ؛ اما با ‌دستور اخیر شهردار تهران این معبرشریانی تا بزرگراه شهید ‌آوینی امتداد خواهدیافت.

بزرگراه امام‌علی(ع) حد فاصل بزرگراه ارتش تا مسیل باختر پیش از این احداث ‌شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته ‌بود اما بخش اعظم آن با ‌توجه‌ به‌‌گذر ‌از بافت متراکم مسکونی ، سالیان متمادی از دستور کار اجرایی خارج شده‌بود.

هم اکنون با بسیج تمامی امکانات و منابع ، کار احداث و تکمیل این بزرگراه با عبور از مناطق 7،8،13،14،15 و 20 در دستور کار معاونت فنی و عمرانی قرار گرفته ‌است که این امر باعث رفع بلاتکلیفی چندین‌ ساله مردمی که منازل ایشان در مسیر پوسته طرح قرار دارد، می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد