جغرافیا توسعه پایدار زندگی بهتر

کاری از کارشناس ارشد برنامه ریزی آمایش سرزمین

جغرافیا توسعه پایدار زندگی بهتر

کاری از کارشناس ارشد برنامه ریزی آمایش سرزمین

توسعۀ توریسم درمانی در منطقۀ آزاد قشم


با احداث مراکز تحقیقاتی، دانشگاهی و بیمارستان های فوق تخصصی؛
در جزیره قشم، علاوه بر مراکز تجاری و گردشگری و صنعتی، از مزیت های آب و هوایی، دریایی و جغرافیایی قشم برای ایجاد قطب مراکز درمانی و دانشگاهی و پزشکی استفاده خواهد شد و ضمن آن که مردم ایران و کشورهای منطقه خلیج فارس، از خدمات ارزان و مناسب و فوق تخصصی بهره مند خواهند شد، درآمد قابل توجهی نیز نصیب اقتصاد کشور خواهد شد.
توسعۀ توریسم درمانی در منطقۀ آزاد قشم
گروه اقتصادی، در کنار توسعه مراکز صنعتی، تجاری و گردشگری درمناطق آزاد کشور به خصوص در منطقه آزاد قشم، موضوع توریسم درمانی و ایجاد مراکز فوق تخصصی خدمات پزشکی و درمانی و مراکز دانشگاهی نیز مورد توجه مسوولان منطقه آزاد قشم قرار گرفته است.
به گزارش بولتن نیوز، هدف از احداث و توسعه خدمات بیمارستانی در منطقه قشم، جلب گردشگرانی این که با هدف معالجه و درمان و استفاده از آب و هوای مناسب قشم، به این جزیره سفر می کنند.

براین اساس، علاوه بر مراکز تجاری و گردشگری و صنعتی، از مزیت های آب و هوایی، دریایی و جغرافیایی قشم برای ایجاد قطب مراکز درمانی و دانشگاهی و پزشکی استفاده خواهدشد و ضمن آن که مردم ایران و کشورهای منطقه خلیج فارس، از خدمات ارزان و مناسب و فوق تخصصی بهره مند خواهند شد، درآمد قابل توجهی نیز نصیب اقتصاد کشور خواهد شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد