جغرافیا توسعه پایدار زندگی بهتر

کاری از کارشناس ارشد برنامه ریزی آمایش سرزمین

جغرافیا توسعه پایدار زندگی بهتر

کاری از کارشناس ارشد برنامه ریزی آمایش سرزمین

توسعه جزیره هرمز به حرکتی جهادی نیاز دارد

توسعه جزیره هرمز به حرکتی جهادی نیاز دارد

هرمز - امام جمعه هرمز گفت: نمایندگان هرمزگان در خصوص تصویب جزییات طرح الحاق جزیره هرمز به منطقه آزاد قشم با شتاب بیشتری حرکت کنند.

حجت الاسلام محمد کاظم مناقبیان امام جمعه جزیره هرمز در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص طرح الحاقیه جزیره هرمز به منطقه آزاد قشم گفت: با توجه به اینکه چند ماهی است که کلیات طرح الحاق جزیره هرمز به منطقه آزاد قشم در مجلس شورای اسلامی با حمایت نمایندگان استان هرمزگان به تصویب رسید، اما جزییاتی از این طرح هنوز تصویب نشده است که امیدواریم وکلای ملت و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی این قدم مهم را بردارند.

حجت الاسلام مناقبیان از آمادگی منطقه آزاد قشم برای توسعه این جزیره تقدیر کرد و بیان داشت: مسئولان منطقه آزاد قشم منتظر تصویب جزییات طرح هستند که با ابلاغ و مصوب شدن جزییات طرح الحاق هرمز به منطقه آزاد قشم کار توسعه این جزیره را آغاز کنند.

وی در خصوص تسریع در تصویب جزییات این الحاقیه که خواسته مردم این جزیره است گفت: نمایندگان در این خصوص با شتاب بیشتری در به تصویب رسیدن این طرح حرکت کنند.

امام جمعه هرمز اظهارداشت: نمایندگان مردم هرمزگان در خانه ملت در تصویب کلیات طرح الحاق هرمز به منطقه آزاد تلاش زیادی از خود نشان دادند و امیدواریم در به تصویب رسیدن جزییات این طرح یک حرکت جهادگونه ای به نمایش گذارند تا حق مردم جزیره نشین هرمز محقق شود.

مناقبیان عنوان کرد: برای تصویب جزییات این طرح نیازمند حرکت جدی وکلای ملت در مجلس شورای اسلامی هستیم تا چهره شهر هرمز به یک چهره شاد تبدیل بشود.

امام جمعه هرمز اظهارداشت: با تصویب جزییات این طرح شاهد حضور سرمایه گزاران زیادی در این جزیره خواهیم بود و زمینه رشد و شکوفایی این جزیره فراهم خواهد شد.

وی گفت: حتما نمایندگان مردم هرمزگان در این خصوص تلاش خواهند کرد و ثمره آن مردم جزیره هرمز خواهند دید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد