جغرافیا توسعه پایدار زندگی بهتر

کاری از کارشناس ارشد برنامه ریزی آمایش سرزمین

جغرافیا توسعه پایدار زندگی بهتر

کاری از کارشناس ارشد برنامه ریزی آمایش سرزمین

شهرک صنعتی شمار2 کازرون به منطقه ویژه اقتصادی تبدیل شد


در آستانه دهه فجر:
در آستانه ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور مدیر عامل شهرکهای صنعتی استان فارس وجمعی از مسوولان محلی شهرک صنعتی شماره 2 کازرون به منطقه ویژه اقتصادی تبدیل شد.

به گزارش کازرون نما، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس شامگاه چهارشنبه در حاشیه مراسم این تبدیل وضعیت گفت: احداث منطقه ویژه اقتصادی کازرون در زمینی به مساحت 73 هکتار پیش بینی شده که قابل توسعه تا 200 هکتار خواهد بود .

علی صداقت پور افزود: در این منطقه ویژه اقتصادی برای اجرای کارهای زیرساختی 11 میلیارد ریال هزینه شده و مبلغ 45 میلیارد ریال به منظور انتقال خطوط برق و تصفیه خانه در نظر گرفته شده است .

صداقت پور اضافه کرد در منطقه ویژه اقتصادی کازرون با پیگیری های فرماندار و نماینده مردم کازرون مصوب شده که شعبه ای از گمرک در این منطقه استقرار یابد تا کارهای گمرکی و صدور مجوزهای صادرات و واردات به وارد کنندگان واحدهای تولیدی صورت گیرد .

وی افزود: با اقدامات زیر ساختی انجام گرفته در تیرماه سال 94 شاهد شروع بکار این منطقه ویژه اقتصادی خواهیم بود .

فرماندار کازرون هم در این ارتباط گفت:با توجه به نزدیک بودن این شهرستان به استان بوشهر و اینکه در سفر رئیس جمهور به بوشهر این بندر به بندر آزاد تبدیل خواهد شد و شهرستان کازرون هم با عنوان بندر خشک فعالیت خواهد کرد.

حمید رضا گرامی افزود: با راه اندازی این منطقه ویژه علاوه بر تحولی که در ایجاد اشتغال ورونق اقتصادی برای شهرستان خواهد داشت تاثیر خوبی برای شهرستانهای همجوار بدنبال دارد.

گرامی گفت: امسال بمنظور سرعت بخشیدن به روند کار راه اندازی این منطقه ویژه مبلغ 50 میلیارد ریال اختصاص داده ایم .










نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد