جغرافیا توسعه پایدار زندگی بهتر

کاری از کارشناس ارشد برنامه ریزی آمایش سرزمین

جغرافیا توسعه پایدار زندگی بهتر

کاری از کارشناس ارشد برنامه ریزی آمایش سرزمین

مواظب جیب‌برهای این شهرها باشید!

مواظب جیب‌برهای این شهرها باشید!

مواظب جیب‌برهای این شهرها باشید!

مدآنلاین: شما باید هنگام مسافرت مدام حواس‌تان به اموال و پول‌تان باشد، به خصوص اموالی که در جیب‌های‌تان نگه می دارید. آیا می‌دانید بیشترین آمار جیب‌بری در کدام شهرهای جهان است؟ ما در اینجا 10 شهر مشهور جهان از نظر جیب بری را به شما معرفی می‌کنیم.

بارسلون
اسپانیا با آن سواحل زیبایش، خطراتی را زیر پوست خود پنهان کرده است. بارسلون پس از مادرید، پرجمعیت‌ترین شهر اسپانیا است. جمعیت و سر و صدای زیاد این شهر، آن را تبدیل به مکانی مناسب برای جیب بری کرده است.


پراگ

به نوشته برترین‌ها، پراگ به یکی از زیباترین شهرهای اروپا شهرت دارد. این شهر هر ساله گردشگران زیادی به خود جذب می‌کند اما بسیاری از آنها با جیب خالی به خانه های‌شان باز می گردند. هنگامی که در جاهای شلوغ این شهر قدم می‌زنید، مراقب جیب‌های‌تان باشید.

رم
رم یکی از مشهورترین مکان‌های گردشگری جهان است. اما مراقب باشید زیرا هنگامی که محو بازدید بناهای دیدنی آن هستید، بخصوص در مکان‌های شلوغ، جیب‌برها براحتی جیب شما را خواهند زد.

مادرید

اسپانیا کشوری است که می‌توان به آن افتخار کرد، اما 2 شهر آن جزو مشهورترین مکان‌های جیب بر جهان است. مادرید، پایتخت و پر جمعیت ترین شهر اسپانیا، یکی از این 2 مکان است. در مترو، فروشگاهها و دیگر جاهای شلوغ این شهر مراقب اموال‌تان باشید.

پاریس
می‌گویند پاریس شهر عشاق است و همین شهرت، آن را تبدیل به یکی از خطرناک‌ترین مکان‌های جیب‌بری جهان کرده است. هنگامی که گردشگران برای بازدید از زیبایی‌های این شهر در خیابان‌ها قدم می‌زنند، جیب برها فرصت را غنیمت می‌شمارند و به آسانی جیب‌های‌شان را خالی می‌کنند. دزدی به خصوص در متروهای آن بسیار رایج است. متروهای شلوغ این فرصت را به آسانی در اختیار دزدها قرار می‌دهند و آنها آنقدر حرفه‌ای کیف پول شما را از جیب‌های‌تان خارج می‌کنند که ذره‌ای هم شک نخواهید کرد.


بوئنوس آیرس
بوئنوس آیرس یکی از ثروتمندترین شهرهای جنوب آمریکا و پر از جیب‌برهایی است که به دنبال اموال ثروتمندان هستند. بنابراین هنگامی که به این شهر سفر می‌کنید، اموال خود را دو دستی بچسبید.


فلورانس

یکی از مشهورترین شهرهای هنر و فرهنگ، فورانس است. این شهر در میان مشهورترین شهرهای جیب‌بری جهان قرار دارد. زدن جیب‌های گردشگران، هنگامی که در حال بازدید از آثار هنری هستند، بسیار ساده است.


آمستردام
در آمستردام، که یکی از دلپذیرترین مکان‌های گردشگری جهان است، جیب برها به سادگی کوله پشتی شما را خالی می کنند. آنها عاشق مکان‌های پرجمعیت هستند.

هانوی
هانوی، نه تنها پایتخت ویتنام بلکه پایتخت جیب‌بری آسیا نیز است. سرو صدای زیاد این شهر، انبوه ماشین‌ها، موتور سیکلت‌ها و تاکسی‌ها بهترین فرصت برای خالی کردن جیب‌های‌تان توسط جیب‌برها فراهم می‌کند.

آتن
مکان‌های تاریخی که در آتن وجود دارد، در کمتر شهری دیده می‌شود. با وجود گردشگران زیادی که به این مکان سفر می‌کنند، تعداد جیب‌برهای آن نیز رو به افزایش است. اگر به این مکان تاریخی سفر می‌کنید، قبل از خروج از منزل، پول‌های‌تان را در جایی امن قرار دهید. آکروپولیس و پارتنون جزو مکان‌هایی هستند که جیب بری در آن زیاد اتفاق می‌افتد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد