جغرافیا توسعه پایدار زندگی بهتر

کاری از کارشناس ارشد برنامه ریزی آمایش سرزمین

جغرافیا توسعه پایدار زندگی بهتر

کاری از کارشناس ارشد برنامه ریزی آمایش سرزمین

افزایش سفر گردشگران عرب به مالزی

وزیر توریسم مالزی اعلام کرد که با وجود بروز مشکلات و تنش‌های سیاسی در کشورهای خاورمیانه، کارشناسان گردشگری این کشور همچنان پیش‌بینی می‌کنند که گردشگران عرب بیشتری روانه مالزی شوند.
گردشگران عرب در سواحل مالزی
 خبرگزاری میراث فرهنگی ـ گردشگری ـ  وزیر توریسم مالزی اعلام کرد به رغم بروز مشکلات جاری در کشورهای خاورمیانه مالزی همچنان پیش بینی می کند که توریست های عرب بیشتری امسال روانه مالزی شوند.
 
داتوک سری ین ین وزیر توریسم مالزی با اعلام این مطلب افزود:«هرچند که وزارت توریسم مالزی هیچ هدف از پیش تعیین شده ای را از نظر تعداد توریست هایی که ازکشورهای خاورمیانه می آیند تعریف نکرده است اما ما همچنان امیدواریم که امسال 320 هزار توریست بیشتر از این کشورها جذب کنیم.»
 
وی یادآور شد که  طی سال گذشته خبر از سفر 322 هزار توریست تنها ازکشورهای خاورمیانه داده اند که هر توریست درحدود 400 ریگنت مالزی طی مدت بازدید خود دراین کشور خرج کرده است.
 
وی همچنین یادآور شد که توریست های عرب اغلب نسبت به توریست های دیگر کشورها علاقمند به خرید بیشتر ، اقامت بیشترو هزینه بیشتر در مالزی هستند و تاکنون نیز طبق برآوردهای جاری توریست های عرب 2.36 میلیارد رینگنت در کشور خرج کرده اند.
 
وی اظهار امیدواری کرد که بازار همچنان رو به رشد باشد ویادآور شد که وزارت توریسم مالزی تلاش های گسترده وبرنامه های متعددی برای ارتقای فعالیت و حضور در بازارهای خاورمیانه صورت داده است که انجام تبلیغات و اگهی های تجاری در تلوزیون سی ان ان ، وب سایت ها و شبکه های تلوزیونی عربی از جمله این تلاش هاست.
 
وی تاکید کرد که صرف نظر از آگهی های رسانه ای وزارت توریسم مالزی دفترهای فعالی را نیز در دبی ، جده و ایران برای ارتقای سطح تولیدات توریستی خود ایجاد کرده است.
 
خانم وزیر توریسم مالزی همچنین فستیوال ویژه رمضان عرب در مالزی را نیز با موضوع:«برکات رمضان» که طی ماه رمضان در این کشور برگزار میشود، راه اندازی کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد