جغرافیا توسعه پایدار زندگی بهتر

کاری از کارشناس ارشد برنامه ریزی آمایش سرزمین

جغرافیا توسعه پایدار زندگی بهتر

کاری از کارشناس ارشد برنامه ریزی آمایش سرزمین

شهر کازرون پتانسیل مرکزیت استان شدن را دارد

راه‌آهن از بخش جره و بالاده عبور خواهد کرد / دنبال شهرستان شدن بخش‌های جره و بالاده، چنارشاهیجان و کوهمره نودان هستیم / شهر کازرون پتانسیل مرکزیت استان شدن را دارد
راه‌آهن از بخش جره و بالاده عبور خواهد کرد / دنبال شهرستان شدن بخش‌های جره و بالاده، چنارشاهیجان و کوهمره نودان هستیم / شهر کازرون پتانسیل مرکزیت استان شدن را دارد / کلنگ‌زنی بیمارستان بخش جره و بالاده در خرداد ماه آینده / موافقت رییس جمهور با اصلاح تعرفه برق کازرون

نماینده مردم کازرون در مجلس گفت: در سال آینده خط ریلی راه‌آهن از بخش جره و بالاده عبور می‌کند.


به گزارش کازرون نما، غلامرضا دهقان ناصرآبادی در جلسه شورای اداری بخش جره و بالاده، این بخش را از لحاظ فرهنگی، اقتصادی و... بسیار مهم دانست و اظهار داشت: اکثر خواسته‌های مردم این بخش را برآورده کرده‌ایم.‌


وی با بیان اینکه بخش جره و بالاده ظرفیت و پتانسیل کار و پیشرفت و توسعه را دارد، بر توجه به این بخش تاکید و اضافه کرد: با پیگیرهای انجام شده دستور وزیر بهداشت در مورد بیمارستان بخش جره و بالاده را گرفتیم که در خرداد ماه آینده شاهد کلنگ‌زنی این پروژه می‌شویم.


نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی از پیگیری‌های صورت گرفته برای تبدیل بخش جره و بالاده به شهرستان خبر داد و تصریح کرد: به دنبال شهرستان شدن بخش جره و بالاده هستیم چراکه این مسئله به نفع شهر کازرون و بالاده است.


دهقان ناصرآبادی با بیان اینکه بخش چنارشاهیجان و کوهمره نودان نیز پتانسیل شهرستان شدن و شهر کازرون نیز پتانسیل مرکز استان را دارند خاطرنشان کرد: با توجه به مطرح بودن بحث استان شدن بخش جنوبی فارس و پتانسیل شهر کازرون با مستقل کردن بخش‌های چنارشاهیجان، کوهمره نودان و جره و بالاده و شهرستان شدن این بخش‌ها می‌توان شهر کازرون را مرکز استان جدید کرد.


وی بیان داشت: با توجه اینکه شهرستان کازرون دارای شش شهر و شش بخش است از این رو با اعتبارات دولتی نمی‌توان انتظارات مردم را برآورده کرد و باید اعتبارات بیشتری را جذب کنیم که این براساس شهرستان بودن است.


عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ابراز داشت: باید موضوع شهرستان شدن بخش‌های چنارشاهیجان، کوهمره نودان و جره و بالاده را به دور از غرض‌های سیاسی پیگیری کنیم چراکه به سود شهر کازرون و این بخش‌ها است.


دهقان ناصرآبادی از پیگیری برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در کازرون خبر داد و عنوان داشت: عملیات سد نرگسی و پتروشیمی کازرون به سرعت در حال اجرا است.


دهقان ناصرآبادی از پیگیری برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در کازرون خبر داد و عنوان داشت: عملیات سد نرگسی و پتروشیمی کازرون به سرعت در حال اجرا است.


وی از عبور خط ریلی و راه‌آهن در سال آینده از بخش جره و بالاده خبر داد و تصریح کرد: این طرح مصوب شده و در بوجه سال 90 این موضوع لحاظ شده است.


نماینده کازرون در مجلس شورای اسلامی از از صدور مجوز بانک ملی، استقرار ادارات ثبت اسناد، املاک و ثبت احوال در بالاده خبر داد و ابراز داشت: بخش جره و بالاده از نیروهای مستعدی برخوردار بوده که در صورت فراهم شدن زمینه می‌توانند در مسئولیت‌های بزرگی مشغول به کار شوند.


دهقان ناصرآبادی در مورد تعرفه برق شهرستان کازرون گفت: در سال 86 طبق مصوبه هیئت دولت مناطق مختلف کشور تقسیم‌بندی شد که شهرستان کازرون در منطقه چهار گرمسیری قرار گرفت.


وی ادامه داد: با گرفتن میانگین دمای هوا از هواشناسی جلسه‌ای را با رئیس جمهور برگزار کردیم که مقرر شد در تعرفه برق کازرون تجدید نظر شود.


این مسئول ابراز داشت: در جلسه‌ای که به همراه فرماندار کازرون با وزیر نیرو داشتیم مقرر شد تا وزیر نیرو در جلسه هیئت دولت خواستار تجدید نظر در تعرفه برق شهرستان کازرون شود.


نظرات 1 + ارسال نظر
کوووو؟؟؟؟ دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:39 ب.ظ

نماینده مردم کازرون در مجلس گفت: در سال آینده خط ریلی راه‌آهن از بخش جره و بالاده عبور می‌کند. الان سال 94 هستیم دادادا هههههههههههه

این خبر مربوط به سال 90 می باشد.والا این رو باید از نماینده های قبلی سئوال کنید.ما فقط مسئول خبر رسانی هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد