جغرافیا توسعه پایدار زندگی بهتر

کاری از کارشناس ارشد برنامه ریزی آمایش سرزمین

جغرافیا توسعه پایدار زندگی بهتر

کاری از کارشناس ارشد برنامه ریزی آمایش سرزمین

ظرفیت بالای دیار کهن کریمان در حوزه گردشگری


استاندار کرمان در آئین ثبت جهانی باغ شاهزاده ماهان بر ظرفیت بالای دیار کهن کریمان در حوزه گردشگری تاکید کرد.

به گزارش میراث‌آریا (chtn)، «اسماعیل نجار» در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از حضور رئیس‌جمهور در استان کرمان ابراز خرسندی کرد و گفت: تنوع اقلیم، تفرجگاه‌های بکر و دیدنی، مجموعه تاریخی گنجعلی‌خان، روستای تاریخی میمند، آستانه شاه نعمت‌الله ولی، ارگ بم، ارگ خشتی راین، وجود قلعه‌های تاریخی در جای‌جای استان، فرهیختگان، ادبا، شعرا و غیره زمینه‌ای برای جذب گردشگر و پیشرفت گردشگری در استان است.

او با بیان اینکه زیرساخت‌های توسعه گردشگری به سرعت در حال انجام است، ابراز امیدواری کرد که در آینده نه چندان دور شاهد پیشرفت همه جانبه استان باشیم.

استاندار کرمان در ادامه به ارائه گزارشی در حوزه اشتغال‌زایی، مسکن مهر و دیگر برنامه‌های در دست انجام استان پرداخت و بر موفقیت‌های استان در زمینه‌های مذکور تاکید کرد.

«نجار» با اشاره به پیشرفت چشمگیر در اجرای مصوبات سه دوره سفر استانی هیات دولت و رئیس‌جمهور به کرمان گفت: پیشرفت مصوبات در دور نخست سفر 97 درصد، دور دوم 76 درصد و دور سوم 63 درصد است.

خاطرنشان می‌شود، افتتاح خط تولید لوله مسی شیاردار و طرح تولید کنسانتره سنگ‌آهن گل‌گهر سیرجان از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه رئیس‌جمهور به استان کرمان بود.

بنابراین گزارش، در این مراسم سفرا، معاون میراث‌فرهنگی کشور، نمایندگان مردم کرمان در مجلس شورای‌اسلامی و ائمه جمعه استان حضور داشتند.
/117

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد