جغرافیا توسعه پایدار زندگی بهتر

کاری از کارشناس ارشد برنامه ریزی آمایش سرزمین

جغرافیا توسعه پایدار زندگی بهتر

کاری از کارشناس ارشد برنامه ریزی آمایش سرزمین

در این روستای ایران هیچ کس نیست

بعضی از روستاهای شهر سبزوار به خاطر خشکسالی و مهاجرت مردم خیلی ساکنانش کم شده و بعضی از این روستاها به طور کامل خالی از سکنه شده

یادم هست یک سال پیش ایسنا خبری گزارشی تهیه کرده بود از کم جمعیت ترین روستای دنیا در بخش ششتمد سبزوار
این روستا فقط یک نفر جمعیت داشت که او هم یک پیرمرد سالخورده بود
یکی دوماه پیش با خبر شدم این پیرمرد هم جان خودش را از دست داده و دیگر آن روستا کاملا” خالی از سکنه شده
البته فقط این روستا نیست که هیچ کس ساکن آن نیست
من تا به حال از چند روستای خالی از سکنه در سبزوار دیدن کرده ام
البته بیشتر به خاطر این کنجکاو شده بودم این روستاها را از نزدیک ببینم که از طرف اهالی روستای خودمان شنیده بودم در این روستاها جن ها سکونت می کنند.
به هر کدام از آنها هم که گفته ام من به این روستاها رفته ام و جنی ندیده ام می گویند باید شب به این روستاها بروی
البته راستش را بخواهید هرچند من به دیدن جن اعتقادی ندارم ولی تصورش را که می کنم می بینم شب، آن هم تنهایی اصلا” جرات نمی کنم
خانه های بعضی از این روستاها به صورت دالان های تودرتو و خیلی فشرده ساخته شده است
یعنی حتی ممکن است بعد از ورود به روستا راه برگشت خود را گم کرده و به سختی بتونید از آنجا خارج شوید
می خواستم ببینم کسی از دوستان پایه هست یک شب با هم برویم در این روستاها مهمان جن ها شویم…
عکس ها را ببینید:


 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد