جغرافیا توسعه پایدار زندگی بهتر

کاری از کارشناس ارشد برنامه ریزی آمایش سرزمین

جغرافیا توسعه پایدار زندگی بهتر

کاری از کارشناس ارشد برنامه ریزی آمایش سرزمین

شبکه اجتماعی برای عاشقان سفر

شبکه اجتماعی برای عاشقان سفر

GoGoBot یک شبکه‌ی اجتماعی جدید برای افرادی هست که سفر کردن را دوست دارند . می‌توانید با این سایت بگویید که در کجاها تا الان بوده‌اید و سفر کرده‌اید ، و از مکان‌هایی که خوشتان آمده و لذت برده‌اید تعریف کنید ،‌ نمره بدهید و همچنین در صورت تمایل عکس‌هایی هم از سفر خود به آن مکان آپلود کنید . اگر شما شخصی هستید که زیاد سفر می‌کنید و یا دوست دارید تجارب خود را در مورد سفر‌های مختلفتان بنویسید GoGoBot ابتکاری فوق‌العاده برای شماست .


در گوگوبات می‌توان مکان‌های مختلف ، هتل‌ها ، رستوران‌ها یا جاهای توریستی را جستجو کرد و یا پاسپورت‌ کاربران را فالو کرد ، تاکنون کاربران ۳۰۰ هزار مکان را اضافه کردند ، مکان‌های شناخته شده دارای نقد‌ و نظرات دیگران می‌باشند که باعث می‌شود قبل از سفر به آنجا بتوان با شرایط آشنا شد.

بعلاوه با این سایت می‌توان با دوستان خود برنامه‌های مسافرتی ساده و سریع گذاشت ، با دیگران راجع به مکان‌های که قصد رفتن به آن را دارید بحث کرد .

این سایت با فیس‌بوک ،‌توییتر و Foursquar هم سازگاری دارد و اگر اکانت‌های خود را وصل کنید کلیه دوستان شما که در GoGoBot هستند فالو می‌شوند و Check-In هایی که تا الان داشته‌اید نیز در پروفایل شما اضافه خواهند شد .

می‌توان با GoGoBot به جستجوی شهر‌های مختلف و تورسیتی پرداخت ؛ با فرهنگ ،‌ تفریحات و جاذبه‌های تورسیتی آنجا آشنا شد ، عکس‌هایی از آن مکان دید ، رستوران‌ها و هتل‌های آن منطقه را شناسایی کرد ، نظرات دیگر کاربران را خواند و سپس تصمیم سفر به آنجا را گرفت و همچنین می‌توانید حلقه‌ی دوستان خود را داشته باشید و مکان‌هایی که مسافرت می‌کنید را با هم به اشتراک بگذارید .

نظرات 1 + ارسال نظر
ستاره سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:55 ق.ظ

سلام
میخواستم بدونم من تو این سایت عضو نشدم اما الان اسممو سرچ میکنم هستش تو گوگوبات
امکان داره من تو فیس بوک لایک کرده باشم این پیج رو عضوش شده باشم؟ یا اینکه چطور باید دی اکتیوش کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد