جغرافیا توسعه پایدار زندگی بهتر

کاری از کارشناس ارشد برنامه ریزی آمایش سرزمین

جغرافیا توسعه پایدار زندگی بهتر

کاری از کارشناس ارشد برنامه ریزی آمایش سرزمین

دمای تهران فردا به 14 درجه سانتی‌گراد می‌‌رسد

دمای تهران فردا به 14 درجه سانتی‌گراد می‌‌رسد

  کارشناس سازمان هواشناسی گفت: دمای تهران فردا دوشنبه به 14 درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

پرویز رضازاده در گفتگو با فارس در خصوص وضعیت هوا اظهار داشت: برای استان و شهر تهران و استان‌های البرز، قزوین، زنجان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، شمال سمنان، قم، مرکزی، خراسان‌های شمالی و شمال خراسان رضوی در روز دوشنبه بارش همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین در استان‌های ذکر شده و استان تهران کاهش قابل توجه دما یعنی کاهش 6 تا 7 درجه‌ای دما طی 3 روز آینده خواهیم داشت.

رضازاده افزود: در نتیجه در روز دوشنبه تا صبح روز سه‌شنبه هوای نسبتاً خنکی را تجربه خواهیم کرد ولی مجدداً تا اواخر هفته دمای هوا به شرایط فصلی خود باز می‌گردد و خنکی آن به سمت شرایط عادی پیش می‌رود.

این کارشناس سازمان هواشناسی عنوان کرد: طی 2 تا 3 روز آینده دمای تهران به 14 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید همچنین برای دیگر مناطق یعنی غرب استان کرمان و شرق استان فارس تا روز دوشنبه بارش باران پیش‌بینی می‌شود و در شرق فارس شدت این بارش‌ها قابل توجه خواهد بود. وی در پایان خاطرنشان کرد: در نوار شمالی کشور به خصوص استان‌‌های قزوین، البرز، تهران، شمال سمنان، گیلان، مازندران و گلستان بارش شدید پیش‌بینی می‌شود و علاوه بر آب گرفتگی در این مناطق ممکن است رودخانه‌ها پرآب شود و سیلاب داشته باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد