جغرافیا توسعه پایدار زندگی بهتر

کاری از کارشناس ارشد برنامه ریزی آمایش سرزمین

جغرافیا توسعه پایدار زندگی بهتر

کاری از کارشناس ارشد برنامه ریزی آمایش سرزمین

حمله زنبورها به برخی منازل شهروندان مشهدی

حمله زنبورها به برخی منازل شهروندان مشهدی

زنبورها در دیوار منازل برخی شهروندان مشهدی لانه کردند و در مواردی نیز وارد خانه ها شدند و اعضای خانواده را با نیش خود مجروح کردند.
خراسان نوشت: زنبورها در دیوار منازل برخی شهروندان مشهدی لانه کردند و در مواردی نیز وارد خانه ها شدند و اعضای خانواده را با نیش خود مجروح کردند.

 در طول یک ماه اخیر ۳ تا ۵ مورد از هجوم زنبورها به منازل مسکونی گزارش شده است.

حسین خاکپور مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی مشهد به خبرنگار ما گفت: در دو سه هفته اخیر زنبورهای گاوی به مناطقی در رسالت، طبرسی، آب و برق، پایداری و سیدی حمله کردند که شهروندان تقاضای کمک از سازمان آتش نشانی کردند.

وی افزود: زنبورها بیشتر در منازلی لانه کرده بودند که دارای بافت سنتی و فرسوده بود.

وی به موردی از هجوم زنبورها در روز گذشته به منزلی در خیابان علیمردانی اشاره کرد و گفت: اعضای این خانواده اظهار داشتند از یک ماه پیش متوجه صداهای ترسناکی در منزل خود شدند ولی هر چه تلاش کردند، علت آن را پیدا نکردند اما هنگام عصر در حالی که مادر خانواده در حال آماده سازی افطاری بود، ناگهان با هجوم ده ها زنبور به داخل آشپزخانه مواجه شد.

وی افزود: این خانواده با استفاده از حشره کش برای مهار زنبورها اقدام کردند که موفق نشدند و پس از آن که یکی از زنبورها کودک خانواده را مجروح کرد برای مقابله با زنبورها از سازمان آتش نشانی کمک گرفتند.

خاکپور افزود: به محض اطلاع از این موضوع تیمی از امدادرسانان به محل مورد نظر اعزام شدند و با استفاده از مواد مخصوص در مدت ۱۰ دقیقه زنبورها را به کندویی انتقال دادند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد