جغرافیا توسعه پایدار زندگی بهتر

کاری از کارشناس ارشد برنامه ریزی آمایش سرزمین

جغرافیا توسعه پایدار زندگی بهتر

کاری از کارشناس ارشد برنامه ریزی آمایش سرزمین

محدودیت های تردد در تونل های توحید و رسالت

ایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، از ممنوعیت تردد موتورسیکلت و کامیون در تونل توحید از هفته آینده خبر داد و گفت: این قانون در تونل رسالت نیز در آینده اجرا خواهد شد.

سردار سرتیپ رحیمی با اشاره به توافقنامه میان پلیس و شهرداری درباره این تونل، گفت: پس از اصلاح این تونل، شاهد کاهش 48 درصدی تصادف هستیم.

وی سرعت مجاز در تونل توحید را60 کیلومتر در ساعت اعلام کرد و افزود: پلیس با بکارگیری دوربین های کنترل سرعت، روزانه 1200 خودرو را به علت سرعت غیرمجاز جریمه می کند.

سردار رحیمی گفت: اگر رانندگان متخلف30 تا50 کیلومتر در ساعت از حد مجاز در این تونل یا تونل رسالت رانندگی کنند، علاوه بر جریمه 30 هزار تومانی برای آنان 5 نمره منفی در نظر گرفته می شود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در پاسخ به سوالی درباره دوربرگردان‌های شهر تهران نیز گفت: بسیاری از دوربرگردان ‌ها مفید است و مشکل گره‌های ترافیکی را حل می‌ کند و برخی از آنها نیز مشکل ساز بوده و حتی به تصادفات فوتی منجر شده است که با حذف آنها حتی یک مورد تصادف خسارتی نیز به وقوع نپیوسته است.

سردار رحیمی افزود: می‌توانیم مشکل گره های ترافیکی را با ایجاد تقاطع ‌های همسطح برطرف کنیم اما هزینه‌ های بسیار زیادی دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد