جغرافیا توسعه پایدار زندگی بهتر

کاری از کارشناس ارشد برنامه ریزی آمایش سرزمین

جغرافیا توسعه پایدار زندگی بهتر

کاری از کارشناس ارشد برنامه ریزی آمایش سرزمین

کتابخانه ملی شبانه‌روزی شد

کتابخانه ملی شبانه‌روزی شد
تالارهای مطالعه سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از ساعت 23 امشب 19 شهریور آماده ارائه خدمات شبانه‌روزی به محققان و پژوهشگران است.

به گزارش خبرنگار مهر، شیفت شب کتابخانه ملی ایران دقایقی پیش طی مراسمی با حضور اسحاق صلاحی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران راه اندازی شد.

به گفته صلاحی تالارهای مطالعه این کتابخانه از امشب 19 شهریور به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به محققان، پژوهشگران و طلاب پایه 3 به بالا است.

وی گفت: تاکنون کتابخانه ملی از ساعت 8 صبح تا 10 شب فعالیت می‌کرد اما از این پس شیفت شب کتابخانه ملی از 11 شب تا 7 صبح نیز دایر است.

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در عین حال تاکید کرد: در بازه زمانی 24 ساعته، یک ساعت در شب و یک ساعت در روز به جهت انجام امور مربوط به نظافت و آماده‌سازی تالارها، این کتابخانه از ارائه خدمات به مراجعان معذور است.

بر اساس این گزارش پژوهشگران حوزه شمول طرح ارائه خدمات بین ساعت 23 الی 7 صبح در کتابخانه ملی عبارتند از: نخبگان و مخترعان، فارغ التحصیلان دکترای تخصصی و فارغ التحصیلان دروس حوزوی از سطح 3 به بالا، شاغلان تحصیل در مقطع دکترای تخصصی، پدید آورندگان کتاب‌های علمی و تخصصی (حداقل 3 عنوان کتاب و یا یک عنوان برگزیده کشوری)، نویسندگان مقالات علمی پژوهشی  و یا مقالات آی اس آی ISI  (حداقل 3 مقاله علمی).

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد