جغرافیا توسعه پایدار زندگی بهتر

کاری از کارشناس ارشد برنامه ریزی آمایش سرزمین

جغرافیا توسعه پایدار زندگی بهتر

کاری از کارشناس ارشد برنامه ریزی آمایش سرزمین

100 نفر در انتظار پرش از برج مخابراتی مالزی/ هدف جذب گردشگران خا

کوالالامپور- دفتر منطقه ای خبرگزاری مهر در جنوب شرق آسیا : مدیر اجرایی برج مخابرایی مالزی اعلام کرد که بیش از یکصد تن قصد دارند تا در یک رویداد پنج روزه از این برج سقوط آزاد داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روزنامه مالایی میل ، "زوریدا محمد" در این باره افزود : تا کنون یکصد پرنده متشکل از 80 مرد و 20 زن برای این رویداد ثبت‌نام کرده‌اند.

وی گفت : تقاضا برای شرکت در این رویداد زیاد است زیرا برج کوالالامپور یکی از بلندترین برج های مخابراتی جهان بوده و 310 متر ارتفاع دارد  ولی ما به متقاضیانی اجازه شرکت دادیم که حداقل تجربه 100 پرش را داشته باشند.

مدیر اجرایی برج مخابراتی مالزی درادامه افزود: از روز 28 سپتامبر مطابق با 6 مهرتا دوم اکتبر مطابق با 10 مهر ماه بیش از 100 پرنده داخلی و خارجی از این برج  سقوط آزاد خواهند داشت .

وی تصریح کرد: امسال تمرکز ما تنها بربرج مخابراتی کوالالامپور است زیرا ما درسال گذشته علاوه بر برج کوالالامپور، پرش از برج‌های دوقلو پتروناس و برج پیننگ را نیز در برنامه داشتیم.

دولت مالزی همه ساله برای جذب گردشگران خارجی برنامه های تفریحی و ورزشی بیشماری را تدارک می بیند که سقوط ازاد از برج مخابراتی مالزی و برج های دوقلو یکی از این برنامه است .

سقوط آزاد ازبرج مخابراتی مالزی برای نخستین بار در اکتبر سال 1999 آغاز شد و هر سال در ماه اکتبر برگزار شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد