جغرافیا توسعه پایدار زندگی بهتر

کاری از کارشناس ارشد برنامه ریزی آمایش سرزمین

جغرافیا توسعه پایدار زندگی بهتر

کاری از کارشناس ارشد برنامه ریزی آمایش سرزمین

زمان برگزاری کنکور 91 اعلام شد/ آغاز ثبت نام از 16 آذرماه

ئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به زمان ثبت نام کنکور سراسری سال 91 و زمان دقیق برگزاری آزمون گفت: ثبت نام داوطلبان کنکور سراسری سال 91 از روز 16 آذرماه سال 90 آغاز می شود و همچون سال گذشته ثبت نام به صورت اینترنتی خواهد بود.

دکتر محمدحسین سرورالدین در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: آزمون سراسری سال 91 در روزهای 8 ، 9 و 10 تیرماه سال 91 برگزار می شود.

وی درباره تغییرات احتمالی درباره وزن سوابق تحصیلی در کنکور سراسری سال 91 گفت: تصمیم گیری درباره وزن سوابق تحصیلی کنکور 91، در اختیار کارگروه ماده 4 است که این کارگروه هنوز جلسه جدیدی را تشکیل نداده است.

سرورالدین اظهار داشت: بر اساس تصمیمی که برای کنکور سال 90 اتخاذ شده بود وزن سوابق تحصیلی در کنکور 25 درصد و با تاثیر مثبت بود که هنوز برای سال 91 تغییر خاصی اعلام نشده است.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: انتظار می رود که تغییراتی در این حوزه داشته باشیم اما تا زمان برگزاری جلسه کارگروه ماده 4 کنکور تغییری اعلام نمی شود.

وی یادآور شد: هیچ جای نگرانی برای داوطلبان نیست و در صورت اعلام هر نوع تغییری به موقع به اطلاع داوطلبان کنکور سراسری سال 91 می رسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد