جغرافیا توسعه پایدار زندگی بهتر

کاری از کارشناس ارشد برنامه ریزی آمایش سرزمین

جغرافیا توسعه پایدار زندگی بهتر

کاری از کارشناس ارشد برنامه ریزی آمایش سرزمین

استانداردهای طراحی شهری

استانداردهای طراحی شهری

نویسنده: ایمان صاحبدادی

کتاب استانداردهای طراحی شهری

کتاب استانداردهای طراحی شهری

عنوان اصلی کتاب: Time-Saver Standards for Urban Design

نویسنده: Donald Watson

سال انتشار: ۲۰۰۳

درباره کتاب

کتاب “Time Saver Standards for Urban Design” از مجموعه کتاب های “Time-Saver Standards” بهترین مرجع حرفه ای برای طراحی فیزیکی شهرها و مکان های شهری (شامل جوامع و مکان های شهری و عمومی) است. دایره دید این کتاب، بین المللی درنظرگرفته شده است و موضوعاتی نظیر حفاظت، نوسازی، الگوهای سکونت و پایداری را در خود جای داده است. از جمله ویژگی های کلیدی این کتاب می توان به مواردی چون دید بین المللی شامل تجربیاتی از اروپا و آسیا در زمینه پایداری، اشاره به رشته های مرتبط نظیر مهندسی حمل و نقل و مهندسی محیط زیست و استفاده بسیار زیاد از تصاویر در کتاب، اشاره کرد.

مقالات موجود در این کتاب هر یک توسط یک متخصص نوشته شده است و این امر باعث شده تجربیات مختلفی در این کتاب معرفی شده باشد. کتاب به گونه ای نوشته شده که مطالب تاریخی، تئوری ها و مسائل فنی را در بر گیرد. استفاده از این کتاب به دانشجویان و متخصصین رشته های طراحی شهری، برنامه ریزی شهری، طراحی منظر و معماری پیشنهاد می شود.


کتاب در قالب دو فایل فشرده ۳۰ مگابایتی در اختیار شما قرار گرفته است تا راحت تر بتوانید آن را دانلود کنید. پس از بارگیری هر دو فایل فشرده، آنها را در کنار هم قرار داده و از حالت فشرده خارج کنید.

Time Saver Standards for Urban Design [sharnameh.ir].part1.rar

Time Saver Standards for Urban Design [sharnameh.ir].part2.rar



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد