جغرافیا توسعه پایدار زندگی بهتر

کاری از کارشناس ارشد برنامه ریزی آمایش سرزمین

جغرافیا توسعه پایدار زندگی بهتر

کاری از کارشناس ارشد برنامه ریزی آمایش سرزمین

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، بی نام و نشان در جوامع جهانی



هشتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، بی نام و نشان در جوامع جهانی

گفته می‌شود قرار است امسال هشتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته، با حضور و سیاستگزاری سازمان میراث و گردشگری در یکی از سردترین فصول سال برگزار شود. اما آنچه جای تامل دارد زمان برگزاری این نمایشگاه و ناشناخته ماندن آن در جوامع بین‌المللی است.

خبرگزاری میراث فرهنگی – گردشگری - هشتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته، 23 تا 26 بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شود.
 

«مرتضی رحمانی‌موحد» معاون گردشگری کشور با اشاره به بازبینی عملکرد نمایشگاه‌های گذشته در حوزه گردشگری گفت: «شاخص‌ها و معیارهای جدیدی برای برگزاری نمایشگاهی در سطح بین‌الملل تعریف شده است. از این رو شعار نمایشگاه امسال «شما را فرا می‌خوانیم» است. همچنین تمرکز نمایشگاه هشتم را به «کویر و جاذبه‌های آن» اختصاص داده‌ایم.»

 

او در ادامه از برگزاری همایش‌هایی همچون «گردشگری سلامت‌»، «گردشگری الکترونیک» و «بازاریابی» در حاشیه هشتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته خبر داد و افزود: «پرداختن به جاذبه‌های کشور که باید به جهانیان معرفی شود یکی از مهمترین اولویت‌های ما در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری است.»

 

با وجود آنکه معاون گردشگری در ادامه بر زمان بندی برگزاری این نمایشگاه تاکید داشت و افزود: «زمان برگزاری هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که در تقویم بین‌المللی نمایشگاه‌ها جایگاه خودمان را پیدا کنیم و با هیچ یک از نمایشگاه‌های داخلی و خارجی تداخل زمانی نداشته باشیم.»

 

«جمشید حمزه‌زاده» رییس جامعه هتل‌داران به زمان برگزاری این نمایشگاه در زمستان اعتراض کرد و گفت: «این بدترین زمان ممکن برای برگزاری چنین نمایشگاهی است، چرا که پیشینه این نمایشگاه نشان داده، برف و سرما مانع بازدید مردم شده است.»

 

«محمد حسن کرمانی» رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران نیز اظهار کرد: «بین المللی بودن چنین نمایشگاهی مهم است اما اگر تبلیغاتی در این خصوص انجام نشود راه به جایی نخواهیم برد. در فرصت باقی مانده باید تمام تلاشمان را دراین راستا به کار گیریم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد