جغرافیا توسعه پایدار زندگی بهتر

کاری از کارشناس ارشد برنامه ریزی آمایش سرزمین

جغرافیا توسعه پایدار زندگی بهتر

کاری از کارشناس ارشد برنامه ریزی آمایش سرزمین

آماده ثبت نام از داوطلبان همکاری در اجرای طرح سرشماری عمومی کشاورزی هستیم



آماده ثبت نام از داوطلبان همکاری در اجرای طرح سرشماری عمومی کشاورزی هستیم

جعفر احمدی مدیر کل آمار ، اطلاعات و GIS استانداری مازندران در خصوص اجرای طرح سرشماری عمومی کشاورزی گفت: اجرای طرح فوق گامی در جهت تهیه چارچوب و فهرستهای آماری از تعداد بهره برداران کشاورزی، فراهم کردن اطلاعات این بخش در جهت طبقه بندی مناسب و ساماندهی وضعیت کشاورزی در استان می باشد.

وی افزود: در این طرح که از پنجم مهر تا هجدهم آبان ماه سالجاری اجرا خواهد شد؛ آمارگیران با مراجعه حضوری، اطلاعات بهره برداران کشاورزی را به صورت ثبت در تبلت که برای نخستین بار در کشور انجام خواهد شد جمع آوری می نمایند تا در اختیار مراجع ذیصلاح بخش آمار کشور قرار گرفته و برنامه ریزی های اساسی در خصوص جوانب مختلف آن انجام شود.

احمدی تصریح کرد: از این رو ستاد سرشماری کشور به منظور ایجاد امکان مشارکت فعال برای آحاد ملت در اقصی نقاط کشور اقدام به طراحی سامانه « ثبت‌نام الکترونیکی» از داوطلبان همکاری دراجرای سرشماری مذکور نموده است.

مدیر کل آمار ، اطلاعات و GIS استانداری مازندران  همچنین گفت: داوطلبان برای این منظور می توانند با مراجعه به سایت مرکز آمار ایران به آدرس www.amar.ir.org ابتدا در صفحه اصلی سامانه ثبت‌نام، شرایط و ضوابط را به دقت مطالعه و در صورت داشتن شرایط عنوان شده، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند.

 این مقام مسئول افزود:  زمان ثبت‌نام متقاضیان همکاری در طرح سرشماری عمومی کشاورزی از امروز تا بیستم شهریور ماه سالجاری بوده و متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی به سایت یاد شده در خبر مراجعه و نسبت به انجام مراحل مختلف ثبت نام اقدام نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد