جغرافیا توسعه پایدار زندگی بهتر

کاری از کارشناس ارشد برنامه ریزی آمایش سرزمین

جغرافیا توسعه پایدار زندگی بهتر

کاری از کارشناس ارشد برنامه ریزی آمایش سرزمین

برنامه آمایش سرزمینی در شهرستان گناوه اجرا می‌شود


معاون استانداربوشهر:

برنامه آمایش سرزمینی در شهرستان گناوه اجرا می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون استاندار بوشهر گفت: شهرستان گناوه با داشتن ظرفیت‌های متعدد بسیاری از آن‌ها مغفول مانده که با انجام طرح آمایش سرزمینی این ظرفیت‌ها شناسایی و اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازگناوه، شاپور رستمی ظهر امروز در آئین گرامیداشت روز کارمند درشهرستان گناوه با تبریک هفته دولت، این هفته را بهترین موقعیت برای آگاهی بخشی از عملکرد دولت دانست و اظهار کرد: در هفته دولت 289 پروژه عمرانی در استان بوشهر با اعتبار 644 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای آنها از محل اعتبارات ملی، استانی، درآمدهای داخلی و سرمایه گذاری مردم و بانک‌ها  به بهره‌برداری رسید.

وی با تاکید بر ارتقا دانش کارکنان ضرورت دارد تصریح کرد: ارتقا دانش و آگاهی به روز مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی ضرورت دارد و باید مورد توجه قرارگیرد

معاون استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: با بالابردن دانش مجموعه اداری می توان درمحقق شدن خواسته‌ها، توانمندی و ظرفیت‌های موجود هر نقطه‌ای از استان استفاده لازم برده شود.

رستمی با تاکید بر برون سپرده فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی گفت: سوق دادن انجام کارها به سیستم اداری یکی از اشکالات است این روند باید تغییر کرده و کارها باید به مردم سپرده شود.

وی شهرستان گناوه را دارای ظرفیت مهم اقتصادی و زیربنایی دانست و گفت: شهرستان گناوه ظرفیت و قابلیت‌های خوبی دارد که باید با مدیریت و برنامه ریزی صحیح از آنها به نحو مطلوبی استفاده و در توسعه و رشد این منطقه بکار گرفته شود.

معاون استاندار بوشهر از اجرای طرح آمایش سرزمینی گناوه خبرداد و گفت: شهرستان گناوه با داشتن ظرفیت‌های متعدد بسیاری ازانها مغفول مانده که با انجام طرح آمایش سرزمینی این ظرفیت‌ها شناسایی و اجرایی می‌شود.

رستمی داشتن برنامه آمایشی برای شهرستان گناوه را ضروری دانست و گفت: با انجام این مهم بخش‌هایی که در این شهرستان نظیر کشاورزی و منابع طبیعی مغفول مانده احیا می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد